First Step

2009.04.21. 23:26

Na jó, elkezdem, mert mindig azon gondolkoztam jó lenne egy ilyen.
Megaztán így megírhatom a memoárjaimat és nem vész el az a sok magvas gondolat, ami szeget üt a fejembe nap, mint nap.
Kár, hogy későn találtam ide, a víz is rámhűlt a kádban, meg el is fogyott egy üveg bor, így már valószínűleg nem leszek túl termékeny.

Úgy döntöttem, megírom, hogyan élem meg életem legnagyobb változását (persze, ha a gépem nem esik időközben a kádba...) és a végén majd levonjuk a tanulságot.
Nem hiszem, hogy érdekes lesz, úgyhogy előre is elnézést kérek az elvesztegetett időért, amit ennek olvasásával töltött akárki is.

Én szóltam.

Tehát, gyussszi vagyok.

 

Azért ilyen sok sss-el, mert amikor regisztráltam a legelső fríméles póstafiókomat (ami akkor volt, amikor még szabadáras volt a cigi és internet még tényleg csak a suliban volt) már volt gyuszi, sőt már gyusszi is, így maradt nekem ez a szerencsétlen felállás, a három darab "s" betű.
Persze ezt a postafiókot már szerintem régen törölték, mert nem léptem be már évek óta, azon egyszerű oknál fogva, hogy elfelejtettem a jelszómat. Voltak hamvába holt próbálkozásaim, napokig próbálgattam az összes lehetséges variációt, ami csak az eszembe jutott, de nem akart sikerülni, így kénytelen-kelletlen feladtam. Több is veszett már Mohácsnál, szokták mondani tanult embertársaim (pláne azok, akikkel jó sorsuk úgy elbánt, hogy megismerhették szerény személyemet ).
Az évek során ez a név persze szépen alakult, mint púpos gyerek a prés alatt, így mostanság a gy-nél tartok, amit néhány ismerősöm a való életben is használ. Nem tudtam még igazából eldönteni, hogy ez minek lehet a jele,  lehet arra gondolnak, hogy egyszerű vagyok...

Megígérem nem fogom az egész életemet ilyen kíméletlen részletességgel leírni, különösen, mivel úgy gondolom, ha ezt megtenném, már egy viszonylag egyszerű vírusírtó is karantén alá helyezné ezt a file-t, de egyszerűen kellett valami, ami elriasztja az idegileg kicsit is labilisabb embereket ettől az írástól.

Ennyire gondoltam első körben. Így mindenkinek maradt egy kis esélye, eldönteni, hogy holnap is ellátogat ide, avagy inkább nem. Nem szeretnék segíteni a jó válasz megadásával.

Jó éjszakát.

gy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyussszi.blog.hu/api/trackback/id/tr451090890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása